מרכז מידע אמנה

צור קשר

*
*
*
*
*הקלד את הקוד הבא

סקר לקוחות "בתי אמנה": השירות טוב ויעיל
הגדל

כמחצית מקרב הפונים למרכז השירות של אמנה כדי דווח או להתלונן על בעיה - 48% - סיפרו כי איש המקצוע הגיע בזמן לביתם לביצוע הטיפול, לאחר תאום מראש עמו. רק 26% אמרו כי איש המקצוע לא הגיע בזמן שנקבע להם.

כך מגלה סקר שביעות רצון של לקוחות בתי אמנה, שנערך בקיץ האחרון.

כחלק מאמנת השירות של "בתי אמנה" ובמגמה של שיפור תמידי ערכה חברת "בתי אמנה" סקר שביעות רצון בקרב לקוחותיה, הן הרוכשים והן שוכרי הבתים.

מטרת הסקר היתה ברורה – לבחון את רמת שביעות הרצון של הלקוחות לאחר שנה של "מהפכת שירות", ולאפיין את הנקודות הזקוקות לשיפור.

לצורך עריכת הסקר פנתה החברה למכון מאגר מוחות –מכון מחקר וייעוץ בינתחומי בע"מ בניהולם של פרופ' יצחק כ"ץ ופרופ' ברוך מבורך.

בניית השאלון נעשתה ע"י מאגר מוחות בתיאום עם נציגי חברת בתי אמנה. הדגימה ואיסוף הנתונים נעשו על ידי סוקרים וסוקרות שהועסקו על ידנו לצורך מילוי השאלון ואשר אינם מבין עובדי אמנה הקבועים, על מנת להבטיח שלא תהיה הטיה של הסקר.

הזנת הנתונים למחשב, העיבוד הסטטיסטי והפקת דו"ח מסכם, נעשו ע"י מאגר מוחות.

איסוף הנתונים נעשה בשיטה טלפונית, באמצעות שאלון מובנה בקרב לקוחות חברת בתי אמנה. בסך הכול התקבלו במאגר מוחות571 שאלונים עליהם בוצעו העיבוד והניתוח הסטטיסטי.

מתוך העונים על הסקר 80% היו רוכשים ו 20% שוכרים.

והתוצאות בהחלט משביעות רצון:

78% מבין העונים לסקר אמרו כי הם מכירים את שירות הלקוחות של בתי אמנה. 46% מבין הנשאלים פנו למוקד שירות הלקוחות החדש של בתי אמנה.

מוקד שירות הלקוחות החדש של בתי אמנה שפועל כל שעות היום, זכה לציונים גבוהים מאד בהיבטים של זמינות המוקד ואדיבותו. חשוב לציין כי בחברה אכן מושקעים משאבים רבים להכשרת צוות העובדים, נערכות סדנאות של מתן שירות ללקוח, ונושא השירות מועלה כמעט בכל ישיבת עבודה.

נושאים שעלו בסקר שיש צורך לשפרם, הם בעיקר בעלי המקצוע שהחברה מעסיקה ונוגעים בעיקר לרמתם המקצועית. יחד עם זאת אדיבותם של בעלי המקצוע זכתה לציון גבוה בקרב מקבלי השירות.

כפועל יוצא של הסקר אנו עושים מאמצים עילאיים להרחיב את מעגל בעלי המקצוע שלנו באזורים השונים.

 

יותר פונים חדשים מוותיקים

 

היבטים נוספים שעלו מהסקר :

מרבית הפונים למוקד לשירות לקוחות של "בתי אמנה" הם שוכרי בתים.

החדשים (בעלי ותק מגורים של עד 4 שנים) נוטים לפנות למוקד שירות הלקוחות של חב' בתי אמנה, יותר מאשר הוותיקים (בעלי ותק מגורים של 5 שנים ויותר). שיעור הפונים למוקד מקרב החדשים גדול פי-2 לערך מהשיעור המקביל בקרב הותיקים.

חברת "בתי אמנה" זוכה להערכות גבוהות יותר בקרב המתגוררים החדשים מאשר בקרב הותיקים.

שירות המכירה וההשכרה של חברת "בתי אמנה" זוכה להערכות גבוהות יותר בקרב החדשים מאשר בקרב הותיקים.

חברת "בתי אמנה" זוכה להערכות גבוהות יותר בקרב שוכרי הבתים מאשר בקרב בעלי הבתים.

שירות המכירה וההשכרה של חברת "בתי אמנה" זוכה להערכות גבוהות יותר בקרב שוכרי הבתים מאשר בקרב בעלי הבתים .

 

 

סקר נוסף – בשנה הבאה

 

כאן המקום לספר ללקוחותינו, כי חברת "בתי אמנה" רואה בסקר כלי מקצועי שנועד לתת לנו אבחון מדויק מהם הנקודות שעלינו לשפר.

בעוד כשנה מתוכנן סקר נוסף שיבחן שוב עד כמה שופרו היעדים אותם הצבנו לעצמנו.

סיסמתנו "שירות זו האמנה שלנו" אינה רק מילים אלא בעיקר מעשים.

נמשיך לעשות כל מאמץ בכדי להמשיך ולשפר, לתקן ולהתקדם מידי שנה בשנה למענכם – לקוחותינו.

עבור לתוכן העמוד