העלאת המודעות למשפחות צמי״ד ביישוב יקיר

במסגרת שבוע העלאת המודעות לצרכים מיוחדים התקיים
ביישוב יקיר של תנועת ההתיישבות אמנה ערב ייחודי ומרגש במועדון היישוב מתוך מטרה לעלות את המודעות ולתת יחס שוויוני ונעים למשפחות להן יש ילד עם צרכים מיוחדים. במהלך הערב הוקרן סרטון בסגנון ״סליחה על השאלה״- הורים ואחים לילדים עם צרכים מיוחדים, אשר במהלכו זכו תחשבי הישוב לשמוע תשובות כנות מליבם של הורים ואחים של ילדי צמי״ד מהישוב.
תמר בניטה, רכזת הקהילה של הישוב סיפרה: ״הערב היה פותח לבבות, נקודות מבט שונות ומחשבות, הגיעו אנשים שכמעט לא יוצאים מהבית לאירועים, הדוברים והנושא שדובר, היה חשוב ומעניין כל כך וכולם למדו המון״.
בישוב יקיר, של תנועת ההתיישבות אמנה, מתגוררות כיום כ-430 משפחות. בישוב ישנם מיזמים התנדבותיים כמו פינה חמה לחיילים, מועדון יולדות ועוד. ניתן למצוא בישוב אזור תעשייה רחב ובו מספר מקומות בילוי ושירותים לתושב.בימים אלו משווק פרויקט בתי אמנה בישוב יקיר, נשארו שש דירות אחרונות. מחיר הדירות החל מ-1,330,000 שקלים.
בעוד שבעיר מודיעין הסמוכה, דירה יד שניה עולה כשלוש מיליון ש"ח, הדירות החדשות בדלב נמכרות בימים אלו בהחל מ 1,090,00 ש"ח לדירה של כ 100 מטר. מעבר לקרבה לעיר מודיעין, מדובר בישוב קהילתי המאפשר רמת איכות חיים גבוהה מאוד