01

החדשות שלנו

נמכר שלב א' פרוייקט בתי אמנה בעפרה.

בימים אלו משווק בעפרה פרויקט בתי אמנה. מדובר בפרויקט הפורץ דרך בבניה הרוויה ביו"ש נוחל הצלחה, כאשר כלל הדירות בבניין הראשון והשני שווקו ואוכלוסו.

הדירות המשווקות בימים אלו בעפרה מביאות עמן את הסטנדרטים הגבוהים ביותר אל לב ההתיישבות. ניתן למצוא במקום דירות מרווחות ומאובזרות 5,4 ו 6 חדרים עם מרפסת או גינה.

סיור שטח של מנהלי ישובים

בשבוע שעבר הסתיים קורס המזכירים העשירי של תנועת ההתיישבות אמנה. הקורס מתקיים בשיתוף עם מפעם מעלה אדומים, גוף ההדרכה של משרד הפנים. הקורס הינו קורס הכשרה יסודי של מזכירי הישובים ברחבי יהודה ושומרון, ומרכז תחומי ידע בסיסיים בכל תחומי החיים שנוגעים לעבודת המזכירים, שיש שיקראו להם "מנהלי ישובים". הקורס נחשב מקצועי ואיכותי, וכל המועצות ביו"ש שולחות אליו את המזכירים בתחילת דרכם. השנה השתתפו בקורס 24 משתתפים.

02

03

אירוע סיום סדר מועד גושילה

אירוע מרגש של 'סיום' התקיים בישוב שילה, של תנועת ההתיישבות אמנה ,אירוע גושי גדול לסיום סדר מועד במסגרת הדף היומי. באירוע השתתפו כ160 איש וביניהם כל רבני גוש שילה. במהלך הערב נהנו המשתתפים מסעודת מצווה, דברי תורה ואף הוענקה תעודת הוקרה למגידי השיעורים ונשותיהן ושי למשתתפי הערב.

04

יחידות אחרונות בשלב א בפרויקט היוקרתי בדלב

במרחק של כ 20 דקות בלבד מהעיר מודיעין נבנה בימים אלו פרויקט חדש של בתי אמנה. הפרוייקט אשר עם פרסומו, נמכרו 50% מהיחידות בתוך יומיים בלבד! מאופיין בסטנדרטים גבוהים של איכות ובדירות מרווחות ומאובזרות, 3-5 חדרים עם מרפסת או גינה.