מרכז מידע אמנה

צור קשר

*
*
*
*
*הקלד את הקוד הבא

יהודה ושומרון הרוויחה מאות שגרירים חדשים
הגדל

מאות בני נוער הגיעו ביז' כסלו אחה"צ לכנס שגרירי הסברה מטעם "מנהלת ההסברה – יהודה ושומרון". מטרת הכנס הייתה לתת כלים מעשיים, שיסייעו להם להעביר את מסר "הסיפור של כל יהודי".

ממינהלת ההסברה נמסר כי הכמות הרבה של בני הנוער שהגיעו, הפתיעה אפילו אותם. לדברי גורמים במנהלת, הסברה היא כלי אפקטיבי ולגיטימי. בני הנוער שהגיעו, שמעו לא רק את הטיעונים הרלוונטיים אלא גם את דרכי השכנוע באמצעותם הם יכולים להפיץ את טיעון היהודי והערכי שטמון בהתיישבות ביהודה ושומרון.

יקיר שגב, ראש מנהלת ההסברה, אומר: "הנוער שהגיע, יבוא בעתיד במגע עם אוכלוסיה לא דתית ולא מתנחלת. מעבר לקמפיינים ולפרסומים, החיכוך עם הציבור הכללי של אנשים איכותיים שעושים ציונות אמיתית הוא ההזדמנות הממשית לשכנע".

בהתאם לראיית העולם של "מנהלת ההסברה", הוצגו בכנס תכנים שעסקו לא רק במהות, אלא גם באופן העברתה לציבור הרחב. אריאל הלוי מנכ"ל חברת דיבייט אמר לצעירים כי "האתגר שלנו הוא לבנות גשר בנינו לבין אילו שלא משוכנעים בטיעונים שלנו". יו"ר מועצת יש"ע דני דיין: "המאבק ההסברתי, הוא המאבק הקשה והוא זה שבסופו של דבר יביא את הניצחון. כותרת הכנס היא "שגרירים צעירים", אולם לאמתו של דבר, מדובר לא רק על שגרירים אלא על מבצעי המהפכה הציונית, היהודית והארץ ישראלית בתחום ההסברה".

עוד נשאו דברים בכנס: האסטרטג איתן דור - שב שהסביר כיצד התקבלה ההחלטה להקים את "מנהלת ההסברה – יהודה ושומרון" ומדוע נבחרה הסיסמא: "הסיפור של כל יהודי" להוביל את הקמפיין. הרב שלמה אבינר ריתק את הצעירים כאשר הסביר מהו למעשה "הסיפור היהודי" ומהו הקשר בין יהדות וציונות. לדבריו, לפני שאנו משכנעים את העמים האחרים, עלינו להיות משוכנעים בצדקת דרכנו.

בכנס חולקו לבני הנוער ערכות הסברה שכללו תקליטור מידע, סטיקרים, דף מסרים ועלון של "מנהלת ההסברה – יהודה ושומרון" ופריטים נוספים.

עבור לתוכן העמוד